دایی: معتقدم بازی قبلی را نباختیم/ باید با متخلفان برخورد شود/ اتفاقات اصفهان اظهر من الشمس است!

باید بگویم بازی قبل را شکست نمی‌دانم و این مسابقه را از بعد نتیجه قبول ندارم

کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی برگزار شد و مطابق انتظار بیشتر صحبت های دایی پیرامون اتفاقات دیدار با سپاهان پیگیری شد.
دایی در ابتدا گفت: فردا بازی سختی داریم، با تیمی روبرو می‌شویم که شرایط بهتری پیدا کرده و از دو مسابقه قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده است. جا دارد عرض ارادت کنم به غلامحسین پیروانی که تیم را تشکیل داده و همچنین محمود یاوری که استاد همه ما است داشته باشم. فجر تیم بسیار خوبی است، دو بازی قبلی آنها را آنالیز کردیم و بسیار خطرناک هستند. با توجه به اینکه بازی قبلی را به ناحق واگذار کردیم در این دیدار مقابل هوادارانمان برای جبران و کسب 3 امتیاز به میدان می‌رویم. آرزو می کنم همه چیز خوب پیش رود و در تمام قسمت‌ها عدالت رعایت شود.
یاوری ترجیح می دهد نبازد تا پیروز شود!؟
از افکار محمود یاوری خبر ندارم و نمی‌دانم چیست اما ما فکر همه چیز را کردیم در تمرین دو روز گذشته روی این تیم کار کردیم تا با شناخت کامل به میدان برویم، مطمئن باشید تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم تا 3 امتیاز را بگیریم. 

در خانه می برید اما در خارج خانه نتایج بد است, چرا!؟ 

 این موضوع دلیل خاصی ندارد فوتبال همین است. البته شرایط ورزشگاه آزادی با سایر زمین‌ها فرق می‌کند و ما می‌توانیم راحت‌تر بازی کنیم، حضور هوادارانمان نیز بسیار مؤثر است البته باید بگویم بازی قبل را شکست نمی‌دانم و این مسابقه را از بعد نتیجه قبول ندارم، امیدوارم پس از کسب نتیجه در دیدار فردا در مسابقه بعدی نیز اولین پیروزی خارج از خانه خود را کسب کنیم. 

کارت قرمز حسینی هم به زرد تبدیل شد... 

 این اتفاق هیچ تأثیری ندارد و مشکلی را از ما حل نمی‌کند البته باز هم دستشان درد نکند که چنین کاری کردند، حالا با این حساب او  3 اخطاره می‌شود و تنها یک بازی برای ما نیست اما اگر آن اخراج می‌ماند شاید او را دو بازی نداشتیم. از همه این اتفاقات می‌توان نتیجه گرفت که چه اتفاقاتی در بازی مقابل سپاهان افتاده است.

 قهرمانی هم گفته امروز به فدراسیون می رود...

صحبت خاصی ندارم، اتفاقاتی که در بازی‌های قبلی افتاده اظهر من الشمس است و خیلی راحت نشان‌دهنده حقیقت است. ما چیزهایی داریم که مطمئنا می تواند به ما کمک کند، اعتقاد دارم باید با متخلف در هر قشری برخورد شود. ما در فوتبال هستیم و در بین بازیکن، مربی، مدیر و سرپرست ممکن است افراد متخلفی باشد، در داوری هم افراد پاک، سالم و با وجدانی حضور دارند که وجدان خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند، این افراد زیاد هستند و باید به دنبال استفاده از آنها باشیم.